Söndag 18/10
Publicerad:

Helgen börjar lida mot sitt slut och imorgon tar en ny arbetsvecka fart.

Helgen har dock varit lugn. I fredags jobbade jag till kl. 18.00. Efter det kom kvällen som jag hade väntat på. Boas och jag hade en riktigt myskväll. Vi lagade  3- rätters tillsammans och hade det lugnt och skönt


Boas gjorde en galet god räkcoctail till förrätt!


Huvudrätt blev sallad, soltorkade tomatisar, fläskfilé och en galet god kantarellsås!

Efterrätten fixade jag. En GI Chokladkaka, utan mjöl och socker (tyvärr ingen bild)

En himla trevlig kväll som sagt!

På lördagen klev jag upp 10.30 och tog genat en promenad till simhallen. Tänkte ju gå på vattengympa, men då det bara var 2 personer på vattengympan så hoppade jag över den och simmade 1000 meter istället. Himla härligt att börja lördagen med att simma, bubbla och basta! Det bästa va allt var att kl 11.30 på förmiddagen är det nästan ingen annan på simhallen så jag hade hela bassängen för mig själv mestadels. Jag kommer fortsätta gå till Eddahallen varje lördagmorgon!

Senare på dagen åt jag lunch med Malin på stan.

Lördagkväll blev en hemmakväll med snabbmat (kycklingsallad till mig som fortfarande inte äter onyttigt) och hyrfilm.

Idag blir en lugn söndag. Jag ska städa lite, sedan har det varit snack om bowling ikväll, men vi får se hur det blir med den saken. Jag hoppas Boas har tid att skjutsa mig till Solbacken en sväng idag...

I fredags såg Boas och jag de två sista avsnitten av 24 säsong 7. Världens bästa serie enligt mig! Så här ser vår DVD hylla ut:


Vi har alla säsonger+ filmen av 24. Tydligen kommer säsong 8 ut i januari 2010. Jag längtar såååå tills dess!

Nu ska jag dra fram dammsugaren!

    Taggar:


   Marie

Va då skjutsa?!

Har du inte körkort själv, Lillasyster!


2009-10-18 / 13:33:22
Blogg:


   Sofie

Svar: Jo, men det använder jag bara som leg. :-)


2009-10-18 / 15:19:44
Blogg:


   Mamma Annki

Kom igen nu Sofie!

Börja övningskör. Det är bara tanter som inte kör bil fast de har körkort.



Kram!


2009-10-18 / 16:45:54
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: