Simma, simma, simma!
Publicerad:

Äntligen har jag tagit tag i träningen. Idag var jag iväg och simmade i 50 minuter. Jag köpte ett 3-månaders kort och då får jag även gå på vattengympa. Så fr.o.m nu kommer jag bo i simhallen (Caroline, nästa gång jag kommer hem så måste du följa mig till simhallen. Du måste lära mig simma ryggsim!)

Igår var Boas och Samuel och flyttade bryggan i stugan. Dårarna passade även på att bada och basta. Själv satt jag ute i höstsolen och njöt, medan de badade


Is på vattnet


Samuel O Boas flyttar bryggan


Men vid bryggflytten så hade de på sig denna dräkt


Efter arbetet med bryggan tog de av sig dräkten och badade och bastade, den 14 oktober alltså.

Idag har jag sökt in till högskola. Jag har bara sökt en fristående kurs. Jag ska läsa samhällsekonomi (om jag kommer in) Mest för att det är många fördelar med att ha CSN Kort (rabatter å så), samt att man har rätt till CSN bidrag. Så om jag inte får ihop tillräckligt med kunder så har jag något att göra vid sidan av mitt företag. Studierna är bara mellan januari- mars och på 50%.

Just ja, min "täckkjol" är klar:

Så blev den... Så nu behöver jag inte frysa i vinter. Det är kardborrband i båda sidor så det är enkelt att sätta på sig och ta av sig.

Imorgon är jag fullbokad! Ska jobba mellan 9-18. Jag har äntligen fått min elektriska fil, så imrogon kommer det gå fort att jobba tror jag!

Nu: leta mig till sängen.

    Taggar:


   Mona

Shit.. Har du suttit och filat för hand tills nu.. Strong gjort..:).. Du komemr att märka skillnad..


2009-10-16 / 18:56:39
Blogg: http://manaz.blogg.se/


   monia ♥

fin blogg du har :)


2009-10-17 / 20:27:29
Blogg: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: