Rubrik....
Publicerad:

Jobbat mellan 10-20 idag. En heldag! Börajde dagen med att lacka barnnaglar. Det var riktigt roligt och bra blev det! Efter det har jag gjort 3 st nya set. Har varit tidvis stressigt idag. Hade dock en lång paus vid lunch så då gick jag och simmade i 30 minuter. Ska dock inte simma på Edda nå mer denna vecka, då det var galet många barn och barnfamiljer där idag. Beror nog på att alla barn har lov från skolorna denna vecka... Hur som helst så har jag inte kommit ihåg att äta  idag så mellan kl 9 imorse och 21 ikväll så åt jag bara en måltidsersättningsbar, Inte bra, Sofie!

Dessa naglar gjorde jag i fredags;


Alltid lika roligt att göra något annat än Franskt!

Imorgon jobbar jag mellan 10-14. Har två kunder. 

Nu: slappa
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: