Ny annons...
Publicerad:

Idag har jag haft en kund, inte mycket men bättre än ingen alls. Det har dock ringt ett par kunder som hade sett annonsen i Norran i lördags, så ett par nya bokningar har jag fått. Men mitt erbjudande tar ju slut den 31/10. Så just nu sitter jag och utformar ett nytt erbjudande, ett julerbjudande.

Igår blev det bowling. Jag var precis lika dålig som jag alltid är (nej, jag var t.om. sämre igår) Tills jag kom på att klotet inte blir lika tungt om man stoppar in hela tummen i klotet... Så efter att jag hade ändrat lite på mitt grepp så lyckades jag med några strikes iallafall. Jag kom hursomhelst sist som vanligt!

Idag har jag gjort höstfint på balkongen. Köpte lite ljung igår (äntligen), så nu är jag nöjd med min balkong.

Nu ska jag fortsätta utforma nya flygblad!

    Taggar:


   michis

hej



fin blogg du har..



ha en trevlig kväll!


2009-10-19 / 23:11:19
Blogg: http://mdesigne.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: