Julgardiner efterlyses!
Publicerad:

Gjorde ju min naglar för några dagar sedan. Både tårna och fingrarna. Så här blev de:


Lila glittergelé på tipparna ch inte lika många dekorationer som jag brukar ha...


Tånaglarna har grön glittergelé med oranga och vita blommor.

Igår var Ulrika till Umeå och köpte med sig lite nya produkter till mig. Jag köpte två styckna nya färger på gelé. En mörkröd som jag längtar att få använda. Den är skitsnygg, så den ska jag använda nästa gång jag gör om mina naglar. Det jobbiga är att det tar typ 4 timmar att göra sina egna naglar... men men.. jag får väl göra dem någon dag då jag inte har något bättre för mig...

Idag gick jag en sväng på stan efter att jag varit och simmat. ÄNTLIGEN har butikerna börjat plocka fram julsakerna! Som jag har väntat på att butikerna ska plocka fram allt julpynt. Hoppas de börjar spela julmusik snart oxå!

Just nu är jag på jakt efter ett par nya julgardiner till vardagsrummet. Jag vet exakt hur jag vill att de ska se ut, men det verkar vara omöjligt att få tag på. Jag vill ha mörkröda gardiner i längder med lite guldtrådar i. Alltså väldigt enkla julgardiner. Men det är helt omöjligt att hitta helröda gardiner med guldtrådar i! Jag har sökt överallt! Så, alla Ni som läser detta: Ser ni några röda julgardiner med guldtrådar i någon butik, snälla berätta det för mig! Eller om någon av er läsare har några liknande som Ni inte använder, så vill jag gärna köpa dem av er! Kommer inte ge mig förrän jag har hittat de gardiner jag vill ha...

Nu ska göra i ordning ett Nagelalbum, så mina kunder kan se vad man kan göra föra olika naglar...

    Taggar:


   Helena

Indiska hade ngt liknande för något år sedan. De kanske inte var mörkröda men riktigt julröda iaf.


2009-10-22 / 19:46:17
Blogg: http://helenawiklund.blogspot.com/


   Jessica

hörde tro det eller ej...julmusik på åhlens idag!!tror jag skulle få panik men det gick bra:)Bara så du vet!kram


2009-10-23 / 17:38:12
Blogg: http://sidenmark.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: