Ingen simning idag heller....
Publicerad:

Har ju planerat att jag ska gå och simma innan jobbet på tisdagar, men änså länge har jag inte gjort det. Vet inte om jag hinner det idag heller. Jag försov mig nämligen lite (inte för att det gör så mycket). Ställde klockan på 8.30, men vaknade kl. 10.30. Min plan var att gå till stan kl. 11.30, uträtta ärenden. Gå och simma mellan 12.45-13.45 och börja jobba kl. 15.00... Hmmm men då kl är 11.00 nu så hinner jag nog inte göra mig redo till kl. 11.30. Jag får gå och simma en annan dag helt enkelt!

Tror jag ska kolla upp lite utlandsresor istället. Jag och min vän Linda har bestämt att vi ska åka till utlandet om 1 år. I ca 7 år har hon velat åka till utlandet med mig, men jag har inte varit så engagerad i det. Men nu har vi bestämt att om 1 år har vi sparat ihop pengar. Jag vill åka till Tunisien eller Grekland. Linda vill åka till Spanien eller Turkiet. Så det lutar åt att det blir Egypten... (för dit vill båda åka :-)). Ska kolla vilket land som har bäst väder på höstkanten och vart det är billigast att åka. Längtar iallafall tills dess!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: