Höstkyla!
Publicerad:

Natten till den 1 oktober kom första nattfrosten och sedan dess har det varit kallt! Det sägs till o med att det är risk för snö imorgon. Det betyder att det är dax att köpa en mössa! Vilket jag alltid har problem att hitta för det finns inga mössor som passar på mitt huvud! Det är även dax att städa undan alla sommarkläder ur garderoben och ta fram vinterkläderna! Det är dock något jag ser fram emot. Fram med stickade polotröjor, tjocksockar, stövlar och alla svarta kläder!

Det betyer att jag har ganska mycket att göra idag. Rensa garderoben, bokföra, färga håret, leta en snygg mössa och jag funderar även på att gå och lägga mig några minuter i en solarium faktiskt, inte för att bli brun, utan bara för att jag tycker det är så himla skönt att få ligga ner i värmen, lyssna på lugna favoriter och bara slappa i några minuter. Jag är även himla sugen på att gå och simma och basta lite, men det tror jag inte jag hinner med.

Ja, så ser min dag ut!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: