Fredag!
Publicerad:

Nyss hemkommen från Therese. Har varit hos henne ikväll och ätit en god och nyttig middag, med fruktsallad till efterrätt. Mycket trevligt!

Imorgon blir det en heldag med renovering. Boas och jag samt några till, ska hjälpa David och Alex att fixa lite i deras nyinköpta hus, som inte är klart att bo i än. Tydligen behövs det fixas en hel del i huset. Så imorgon ska vi dit ett helt gäng, och hjälpa dem på nått sätt (vet dock inte vad jag kan göra). Hursomhelst så ser jag fram emot dagen, då jag får GÖRA något. Jag hatar ju att bara sitta hemma så det ska bli himla roligt att fixa lite i deras hus. Så det blir en heldag hos dem och på kvällen ska vi tydligen käka hos dem (i deras lägenhet då) Känns sååå roligt att ha en fullpackad dag imorgon!

Jag har köpt en till mössa :-) Nu är jag på gång när det gäller mössinköp. Bild på nya mössan kommer en annan dag!

Nu ska jag kolla Idol, innan jag går och lägger mig!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: