En vanlig dag...
Publicerad:

Tog en promenad till simhallen kl 11.00. Bestämde mig för att simma i 45 minuter, men det tog bara 27 minuter att simma 40 längder (1000m), så efter det blev det inte så många fler längder... Efter simningen gick jag till jobbet och fixade mina naglar! Så nu har jag grönglittriga tånaglar och lila fingernaglar. Bilder på mina nya naglar kommer på torsdag...

Imorgon är jag fullbokad! Första kunden kommer klockan 8.00 på morgonen och sista kommer kl 17.30. Totalt 4 kunder imorgon! Tänk om jag kunde ha 4 kunder inbokade alla dagar....

Imorgon ska Ulrika och hämta vår nya utsug! Äntligen har det kommit. Vi beställde dem i maj. Så nu, efter 5 månader har de kommit till Umeå. Ska bli sååå skönt att slippa sitta och arbeta i slipdamm hela dagarna!

Nu: slappa i soffan med min älskade Boas!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: