Tråkigt...
Publicerad:

Vaknade imorse och kände att jag vill helst ligga kvar i sängen idag! Ute är helgrått! Så låga moln att man kanppt ser grannhuset. Inte har jag nått och göra idag heller. Jag gjorde ju allt viktigt igår. Så idag blir det förmodligen en slödag i soffan. Ikväll ska jag jobba, jag har ju kvällsöppet på tisdagar. Appropå jobb... Gå in på Norran och kolla! Fr.o.m. idag så har jag en annons liggande på deras hemsida. Den visas slumpvis, så ni kanske måste gå in på någon artikel för att se den i den högra kolumnen. Jag hoppas verkligen den annonsen gör att jag blir helt fullbokad i december!

Jag skulle vilja börja Julpynta idag, men jag måste nog vänta några dagar till...

Nu ska jag diska och plocka lite, sedan blir det stickning i soffan resten av dagen!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: