ToDo-lista
Publicerad:

Idag har jag inte haft någon kund, så därför har jag passat på att göra en massa måsten... Jag började dagen med att skriva en lista på en hel A4 sida på saker jag måste ta tag idag. På listan skrev jag allt från vilka samtal jag måste ringa, vilka papper som måste fyllas i och skickas iväg, vad som måste handlas o.s.v. Listan blev som sagt väldigt lång, men jag har hunnit göra nästan halva listan så det är himla skönt! De saker som är kvar att göra får jag ta tag i på fredag....

Jag hämtade ut mina julgardiner från Jotex idag. De var mycket snyggare än på bilden (tack för tipset Marie). Så nu har jag äntligen ett par röda julgardiner med guldtråd i. Nu behöver jag bara köpa franspanel i guld oxå... Så om nån vet vart man kan köpa franspaneler i guld så får ni gärna meddela mig (Ellos och Jotex har slut på dem).

Idag när jag var på Coop såg jag att det har kommit en ny Marabou choklad som heter Vinter. Jag älskar att prova nya godisar och sånt så jag köpte den. Den är himla god faktiskt och smakar Jul! Jag såg även att Anthon Bergh (eller vad ftg nu heter) har kommit med en chokladkaka som heter Salmiak. Jag köpte den inte denna gång, men ska absolut göra det nästa gång!

Nu: Göra spagetti och köttfärssås, som jag faktiskt inte har ätit på 3 månader! Ska bli sååå himla gott!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: