Stackars mig....
Publicerad:

Jag har haft en jobbig natt... Våra katter har ju äntligen blivit utslängda från vårt vardagsrum! Och för att de ska få lite större yta att röra sig på så sa vi att de kan få börja vara i vårt sovrum igen, som det har varit kattförbud i, i ett år. Så igårkväll så öppnade vi dörren till sovrummet.... Lucifer la sig, som vanligt, längst ner vi mina fötter och sov hela natten. Odjuret Siri däremot, hon gjorde allt annat än sov inatt. Hon började att krypa in i påslakanet och sov där en stund, sedan hittade hon inte ut... Hon hittade en spik på golvet som hon lekte med... Hon åt av min uttorkade tomatplanter i fönstret.... Hon sprang och hoppade runt i sängen... Hon la sig så nära mitt ansikte som möjligt och kurrade. Ja, faktiskt så kurrade hon hela natten, vad än hon busade med så kurrade hon. Jag fick inte många timmars sömn inatt. Klockan 7 imorse gick båda katterna ut ur rummet och jag sprang genast upp och stängde dörren! Så klockan 7 somnade jag på riktigt och vaknade kl. 10.30.... Katterna är inte längre välkomna in i vårt sovrum!

Idag har jag en fixardag! Tvättar och städar lite. Ska ringa några samtal och börja planera det stora julbaket! Imorgon ska jag in till salongen och fixa mina adventsnaglar :-)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: