Rubrik!
Publicerad:

Måndag den 9/11

Jag har haft en lugn dag. Var på en lektion på skolan idag. Jag ska ju skriva en tenta i januari, så jag har börjat gå på vissa lektioner för att komma in i ekonomitänket igen...

Gick en kort runda på stan. Lämnade bland annat in min mobil på lagning, då alla jag pratar med klagar på att det ekar så mycket. Så nu har jag en lånetelefon, men det funkar det med...

Jag ska köra en helt ren cambridgekur i 2 veckor har jag tänkt. Så fr.o.m idag blir det ingen mat bara pulver. De senaste två veckorna har jag ju ätit vanligt mat, lite godis och annat onyttigt. Men trots mitt "fuskande" har jag inte gått upp något alls, så det är ju bra. Men då jag ska ner 3kg till innan jul så har jag bestämt mig för att köra en kur nu i 2 veckor. 

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: