Julmusik och vårkänslor....
Publicerad:

Klockan 10 idag så hade jag lektion. När jag gick hem från skolan vid 11.30 så lyste solen, det var 4 grader varmt och gräset var grönt. Det kändes som om det var vår i luften, och i min iPod strömmade det Julmusik... Lyssna på julmusik när det känns som det är april ska jag aldrig göra igen! Mysigheten i julmusiken försvann helt och hållet!

Sedan jag kom hem från skolan har jag fixat och grejat med en massa tråkiga saker. Ringt viktiga samtal, dammsugat, städat garderoben... Nu är kl. 16.16 och jag sitter i liggfåtöljen och är lite uttråkad och rastlös. Kanske ska börja skriva en lista på julklappar jag ska köpa till Nära & Kära. Jag är ju en sån person som först planerar vad jag ska köpa och sedan springer jag ut på stan och köper allt jag har tänkt. Då går klappinköpen smidigt och enkelt. Dessutom måste jag vara ute i god tid, då jag ska frakta med mig alla julklappar till Fränsta redan nästa helg, så jag slipper ta med dem på bussen när jag åker hem innan jul.

Jag har inte skrivit vad jag har gjort i helgen.

Fredag

Middag framför Tv.n och Idol. Röstade som en galning på Mariette! Jag vill se Calle, Erik och Mariette i Finalen! (synd bara att det inte finns 3 Finalplatser) Hoppas Tove ryker nästa fredag! Varför vill en 16-årig, duktig sångerska, bete sig som en 7-åring? Pågrund av hennes barnsliga beteende så vill jag att hon åker! 

Lördag
Twilightkväll med Julia o Matilda! Såg först Twilight och gick sedan på bio och såg "New Moon". Jag är typ besatt av dessa filmer. Jag tycker de är så vackra och charmiga. Hade jag varit 15 år så hade jag oxå tapetserat väggarna med Twilightposters! Nu har jag tänkt läsa de två sista böckerna innan de filmerna kommer...

Söndag
Öhhh... gjorde nog inget vettigt igår, för jag kommer inte ihåg nått av gårdagen. Satt väl hemma och slappade hela dagen...

Nu: kolla efter nageldekorationer på tradera!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: