Helg!
Publicerad:

Länge sedan jag skrev nu. Men jag har inte gjort så mycket under veckan som har gått. Jobbat lite, pluggat lite, sovit och förberett inför mitt nya Julerbjudande som börjar på måndag! Jag ska annonsera både på Norrans hemsida och i tidningen, samt att jag ska klä stan med lappar! För i december SKA jag vara fullbokad!

igår kväll blev Boas och jag bjudna på Afterworkbuffé av Sven o Ulrika på Balzac. Det blev en lugn men mycket trevlig kväll på stan. Boas o jag kom hem vid 24.00, men jag kunde förståss inte somna då... så jag låg vaken till kl. 4.00 imorse. Klockan 7.45 ringde väckarn för kl 8.30 var Boas o jag tvungen att åka till "Korpenkiosken" och jobba mellan 8.45-12.45. Så det blev inte många timmars sömn inatt...

Snart ska Boas o jag åka till Hamn och barnvakta Thea i några timmar. Först var det tänkt att Thea skulle komma hit, så jag har dammsugat riktigt ordentligt! Men det blev ändrat i sista sekund så nu blir det så att vi åker till Hamn och passar henne där.

Men nu har vi välstädat här hemma! Igår storstädade min älskade Boas hela lägenheten och skrubbade badrummet när jag var på jobbet. Och idag dammsugade jag än en gång. Det är så rent i vardagsrummet nu att jag har bestämt att katterna inte får vara här inne längre. Fr.o.m nu blir det dörr in till vardagsrummet. Visst att katterna släpper äckligt mycket päls, men det går ju att dammsuga upp. Det värsta är att katterna vässar klorna på våra nya möbler, så det har lossnat trådar lite överallt på soffan. Inte snyggt och inget som vi kan göra något åt heller... Så som straff så blir katterna utstängda ur vardagsrummet!

Igår fick våra två katter en "spabehandling". Jag började dagen med att borsta båda katterna med "FurMinator" och efter det duschade jag dem och schampoonerade dem. När man duschar katter i riktigt varm vatten tycker faktiskt att det är skönt. Lucifer höll sig lugn hela tiden som jag duschade honom. Så fr.o.m nu så ska jag även duscha dem oftare!

Nu är det dax att dra till Skeå. hamn.

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: