Bilder från Vampyrfesten!
Publicerad:

Igår vid 17-tiden började det droppa in vampyrer till vårt hem. Här kommer bilder från kvällen


VampyrJulia och VampyrSamuel

Boas och jag


Världens Bästa Boas!


Matilda och Hjalle!


Min outfit


Närbild på mig. Vampyrtänderna har jag tillverkat av nagelmaterial. Vi fäste dem med nagellim. Hur bra som helst! Ska nog börja massproducera dem nästa år...


Kolsyreis gör att det ryker rejält från vattenskålarna. Stämningsfullt!


Dukat för 11 personer. Trångt men trevligt och mycket god mat serverades av alla som var med på festen.




Kvällen blev mer spännande då det ringde på dörren sent på kvällen och utanför vår dörr låg denna lapp och en bricka med...




Det konstiga var att kvällen innan hade jag fått ett SMS från någon som skrev.... "Va på er vakt! Imorgon händer det saker.... Buuu" Jag trodde att någon hade skickat fel för varken Boas eller jag kände igen numret och det fanns inte på Eniro... Men det numret jag fick SMS från var samma nummer som stod på denna lapp.... Mycket konstigt och läskigt. Jag svarade BUS och skickade ett SMS till numret på lappen... 3 minuter senare ringer det på dörren igen... Jag öppnade och utanför låg denna bricka med...


Fingrar...

Alla som var här försökte lista ut vem som busade med oss. Till slut ringde dörrklockan en 3.e gång och utanför stod Simon och Helena. Ett himla roligt Halloweenbus av dem, som gjorde att kvällen blev lite extra spännande...

Vid 2.30 drog de flesta hem och lämnade Boas och mig med en hel massa disk ;-) Vet ni hur mycket disk det blir när 11 personer har ätit 3-rätters? Galet mycket! Men Boas har diskat när jag har varit hos Månika (Boas mamma) och pysslat lite...

Ja, jag och Julia åkte till Månika vid Lunch. Jag har länge funderat på att lära mig sticka vantar och sockar med lite finare mönster. Så idag fick jag hjälp med att börja sticka handledsvärmare... Efter dagens hantverksarbete kom jag på att jag ska fortsätta med farmors broderi som hon aldrig hann avsluta... Så nästa gång jag åker hem så ska jag ta med mig det broderiet upp hit!

Nu: diska det sista från igår...


    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: