Äntligen helg!
Publicerad:

Du har säkert sett det här förrut... men jag tycker det är lite roligt så jag lägger ut det här. Kolla in klippet från Tackfilm! Jag vet att det är långt, men det är värt att se hela filmen! :-) Roligt va?!

Fredag idag. Ska börja dagen med att gå till Edda och simma. Ska sedan gå till salongen och fixa mina naglar på vänsterhanden. Högerhanden gjorde jag igår. Bild kommer sen! Ska springa lite i trapphus och dela ut lappar om Julerbjudandet. Sedan ska jag gå och handla lite inför helgen och sen blir det hemgång och en lugn fredagkväll.

Imorgon är det äntligen dax att gå på bio och se på "Twilight-New Moon". Som jag har längtat! Men imorgon är det alltså dax!

Nu börjar nedräkningen till lite olika saker oxå! Det är 1 vecka kvar till 1.a Advent och 2 veckor kvar tills jag och Boas åker hem till Fränsta. LÄNGTAR!

Kollade precis ut genom fönstret... Det ösregnar! Fortsätter det här vädret så blir det ingen promenad till Edda tyvärr... 

Som ni märker så har jag inte så mycket att skriva, så det är kanske dax att kliva upp och ta tag i dagen nu!

    Taggar:


   BECKA

Sv: Tack för din kommentar! Uppmuntrade mig jättemycket till att fortsätta med sminket =)

Jag hoppas iallafall att jag kommer det. Annars blir det något annat kreativt.

Om du går på stan någon dag, trippa förbi skyltfönstret till fotograf Newen, jag är där i fönstret. Svartvit bild! Asfränt, jag ble jättechockad men glad =)

Kram!


2009-11-20 / 18:08:10
Blogg: http://beckaas.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: