2 månader har nu gått...
Publicerad:

Det har gått lite mer än två månader sedan jag började med Cambridgekuren. De 4 första veckorna gick jag ner 10kg. Snabbt och ganska enkelt. Jag levde bara på pulver och vatten i 4 veckor och det gav resultat... De senaste 4 veckorna har det gått långsammare. Jag äter ju vanlig mat ganska ofta nu, så det är kanske inte så konstigt att det går långsamt...

Hur som helst. På två månader har jag gått ner totalt 12kg. Jag har inte vägt så här lite sedan hösten och vintern 2004, jag väger alltså precis lika mycket nu som när jag flyttade hit till Skellefteå för 5 år sedan. Enligt BMI tabellen så är jag normalviktig. Men trots det är jag inte i mål än. Jag ska gå ner 8kg till! Min plan är att jag ska gå ner 3kg till innan jul (borde jag klara då det är ca 7 veckor kvar) Sedan har jag bara 5 kg kvar och de sista 5 kg tänker jag gå ner till våren genom att börja träna mer kondition än vad jag gör idag. Sedan är jag alltså i mål och jag kommer då väga lika mycket som jag gjorde år 2002. Så jag fortsätter att kämpa med träning och nyttig mat! Just nu belönar jag mig själv med en Coke Zero.

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: