Vill hellre göra andra saker...
Publicerad:

Idag ska jag skriva min rapport i KM. Det är den sista uppgiften i kursen Knowledge Management, så när jag har skrivit klart den så behöver jag inte tänka mer på den kursen. Rapporten ska vara inlämnad senast 3 juni, men då jag har så mycket annat just nu så tänker jag skriva den idag  så jag slipper ha den hängande över mig...

Men jag har en ganska lång lista på saker jag hellre skulle vilja göra idag...

* sitta på balkongen och sola och ta det lugnt.
* städa hela lägenheten
* fixa utseendet på min blogg
* putsa alla fönster
* storstäda badrummet och även göra en ommöblering där.
* köpa nageldekoration o.s.v. på Tradera
* Ta fram symaskinen och sy allt som behövs sys
* Gå på stan och handla födelsedagspresenter till alla 8 personer som jag känner som fyller år under de kommande 4 veckorna. Idag fyller Malin L år. Stort Grattis till dig Malin!

* Vika ihop all tvätt från igår
* gå på Coop bygg och handla massa växter till min balkong

Men om jag inte skriver KM rapporten idag, så kommer jag aldrig få tid att skriva den, så den där listan får jag ta tag i helgen istället.

Igår var jag riktigt rastlös! Jag kände att jag skulle vilja hitta på något, men visste inte vad... Efter en lång och seg dag så åkte Boas och jag till Julia o Samuel på eftermiddagen. Boas o Samuel spelade tennis och jag och Julia satt och surrade. Blev så vi såg en film senare på kvällen också... Men det blev en tidig kväll...

Igår fuskade jag rejält med maten också.... Jag har ju ätit enligt GI sedan den 30 april. Inga kakor, godis, mackor eller ´pasta på 3 veckor, vilket har lett till -2kg på vågen, men framförallt att jag mår bättre, är piggare och inte har halsbänna och så himla ont i magen längre (bara lite ont i magen).  Men igår åt jag en kebab i bröd till middag, jag smakade 10 st godisar av Boas och drack ett glas coca-cola... Fy, mig! Så idag och imorgon ska jag straffas för det! Nu blir det pulverdiet i två dagar och på söndag fortsätter jag med min GI mat och kycklingsallad....

Nu ska jag ta och sätta igång med KM rapportenen!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: