Välkommen värmen!!!
Publicerad:

Idag är det så varmt att man nästan vill klaga, men eftersom jag har längtat efter sommaren och värmen så tänker jag inte klaga! Däremot tänker jag klaga på min tenta som jag har på tisdag, för att p.gr.a. den måste jag sitta inne och plugga och jag får inte vara ute i värmen. De här två bilderna tog jag på förmiddagen, kl.11.00 och då stod termometerna på detta:


Klockan 11.00 var det alltså 35.7 grader varmt i solen och på vår balkong!!


Och i skuggan var det 28,4 klockan 11.00.

Jag cyklade en snabbis till Coop och det är tur att det blåser himla mycket för hade det inte gjort det så hade det inte gått att vara ute. Nu är det bara skönt att det blåser!

Vi sov i stugan inatt och igår firade vi syskona Strandgren, jag lägger in bilder från det senare idag. Mycket trevligt var det iallfall!

Nu ska jag slänga ihop en princesstårta, som Julia har fixat allt med redan. Jag ska bara lägga på allt och göra några marsipanrosor o.s.v.... Efter att den är klar så ska jag plugga till klockan 15.00 sedan ska jag fixa mig inför kvällens middag hos Boas mamma, där vi ska fira morsdag och även Hjalles födelsedag. Vi ska fira alla syskona Strandgren med deras mamma den 12 juni då hon har hittat på något "happening" som vi inte vet var det är. Det är alltid lika spännande att se vad hon har hittat på, men det brukar alltid var lyckade och roliga dagar!

Nu ska jag sätta igång med tårtan, så jag hinner plugga sedan!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: