Söndagkväll!
Publicerad:

Och jag är så trött... Vi kom precis hem från Julia och Samuel. Var upp till dem en sväng och kollade på en film. Men jag var så himla trött så jag satt och gäspade exakt heeela filmen.... Nu har jag precis skickat in min affärsplan och resultatbudget. Så skönt att ha fått det bortstökat! Nu ska jag satsa på naglar i två dagar. Måndag och tisdag blir två hellånga nageldagar. På onsdag blir det ekonomiplugg inför tentan....

Igår så var jag och Ulrika iväg på tjejkvällen och jag fick marknadsföra mitt företag lite. Jag lyckades få 6 tjejer att boka tid hos mig för nagelförlängning under juni och det var många som tog mitt nummer och ska ringa och boka en tid! Roligt att jag har ganska många kunde rinbokade i juni, men jag vet fortfarande inte hur man förlänger en nagel... Men imorgon ska jag få lära mig det!

Efter tjejkvällen åkte vi till stugan och kollade på slutet av Eurovision. Jag måste erkänna att jag trodde att Malenas låt skulle lyckas bli topp 15 iallfall, för visst var det mååånga låtar som var sämre än hennes. Men det var ju himla roligt att Norge gick och vann iallfall, för det är en fantastisk låt. Men den kommer spelas sönder på radion. Idag har jag hört den säkert 7 gånger på radion, och då har jag bara lyssnat på radion i max tre timmar.

Vi sov i stugan i natt så idag har vi varit där och målat lite...

Nu ska jag gå och fixa lunchlåda och packa inför morgondagen, sedan väntar sängen. Imorgon är det dax att kliva upp klockan 5 igen....
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: