Sitter i skolan!
Publicerad:

Imorse klev jag upp ovanligt tidigt. Redan 7.20 ringde klockan (brukar kliva upp 8.30). Klockan 8.20 cyklade jag i ösregn till skolan. Började äntligen med grupparbetet i ekonomi. Och det gick bättre än vi trodde! :) Vi ska fortsätta med arbetet i morgon... Klockan 13 hade vi lektion i en datasal...och den lektionen slutade precis, menn jag sitter kvar ett litet tag och skriver ett kort inlägg. Det ösregnar nämligen fortfarande ute så jag vill helst inte cykla hem. Tur att det bara tar 10 minuter att cykla....

Boas har tvätt och städdag idag. Skönt att han är ledig hela maj, så jag kan sitta i skoaln och plugga så kan han sköta hemmet. Förresten fixade Boas sommarjobb igår. Det känns bra! Då kommer både Boas och jag ha inkomster i sommar, så vi behöver inte oroa oss för pengar i sommar! :) Det betyder att jag kan shoppa mera! Boas får börja jobba nu på en gång om han ville, men han bestämde att han ska ha semester i maj, så börjar han jobba i juni istället! Så det blir heltisjobb för Boas och mig i sommar! Vi får boka en resa i höst istället och ha lite ledigt då!

Nej, nu ska jag ta och cykla hem och kolla vad Boas har planerat för middag!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: