Norrland by Night!
Publicerad:

Jag flyttade till Skellefteå hösten 2004. Sommaren 2005 bodde jag dock i Stockholm. Alltså blev min första sommar i Norrland år 2006. Det betyder att denna sommar kommer bli min 4.e sommar i Norrland. Trots att jag bott här i många år så blir jag alltid lika förvånad varje vår. Det blir ALDRIG mörkt här den här tiden på året! Dessa bilder tog jag i stugan igår kväll:


Klockan 23.16


Klockan 23.17


Klockan 23.17


Klockan 00:55.

På den sista bilden ser man till och med att solen är på väg upp igen. Det är helt fantastiskt att det aldrig blir mörkt och att solen aldrig går ner helt, innan den är på väg upp igen.

Första sommaren som jag bodde här blev jag tvungen att köpa en ögonbindel, bara för att det var så ljust så jag kunde inte sova. Jag undrar om jag någinsin kommer vänja mig vid nattljuset i Norrland, men en sak är säkert. Det är helt fantastsikt!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: