Lunchtime!
Publicerad:

Så himla härligt! Jag har precis intagit dagens lunch på balkongen. Det är skugga på balkongen, men himla varmt, så jag sitter och plugga endast klädd i bikini. Dagens lunch bestod av mina absoluta favorit på sommaren! Gubbröra på fullkornsbröd. Gö en röra med Cremefraich, matjesill, lök, ägg, gräslök och potatis och lägg på en macka. Det är galet gott att njuta av det på balkongen en sån här fantastisk dag!. Just nu är det 25 grader i skuggan och så här ser det ut där jag sitter och pluggar:




Utsikt över Anderstorp


Dagens fantastiska lunch!

Nu ska jag ut och plugga i 1 timme till, sedan ska jag diska undan lite och byta om för vid 15-tiden kommer Matilda och hämtar mig!
    Taggar:


   Jessica

härligt!!vilken sommardag,själv jobbar jag min sista helg här på xzakt!!Blä men ednå den sista så nåt positivt är det väl!


2009-05-30 / 15:16:49
Blogg: http://sidenmark.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: