Läs Aftonbladet idag!
Publicerad:

Nu har även Aftonbladet uppmärksamat att Andreas från Fränsta är spårlöst försvunnen. Läs artikeln på Aftonbladet. Det är ju så konstigt. En person som jag vet vem det är, jag vet mycket väl vem han är, då vi har varit grannar i typ 17 år, bara är helt spårlöst borta.... Jag följer Andreas systers blogg och det är riktigt jobbigt att läsa det hon skriver... Hon och hennes familj måste lida så himla mycket av det här. Fränstaborna söker fortfarande dagligen efter Andreas. En privatperson, Danne, som egentligen inte känner familjen så väl har till och med gått in och fixat så att en helikopter kan söka efter honom. Läs artikel i Dagbladet.

Min lillasyster Carro, kompis med Elin (Andreas syster), har hjälpt till med sökandet och gått skallgångskedja. Hon kommer höra av sig när de hittar Andreas...

Idag har jag varit på möte på Start igen. Det gick bra, men i sista sekund fick jag reda på att om jag startar upp företaget den 1/6 så kommer jag inte ha chans att få starta eget bidraget... Så jag kommer därför vänta tills den 15/6 innan jag startar upp företaget.

Idag har det ringt 4 kunder och bokat tid hos mig. Hittils har jag fått ihop 17 kunder i juni månad och då har jag inte ens börjat annonsera, sätta upp lappar o.s.v. Utan detta är kunder som via "rykten" och Nagelateljens hemsida  har hört att jag ska börja med nagelförlängning. Undra hur många som kommer ringa mig när jag stoppar lappar i brevlådor om nagelförlängning....

Efter mötet på Start åkte vi runt, för att söka efter en arbetsstol till mig. Hittade en billig på Jysk som får funka så länge... Klockan 16.30 var vi hemma igen och då var det tänkt at jag skulle plugga, men jag hade sån himla huvudvärk och kände mig väldigt låg, så det blev inget pluggande... Just nu känns det som om jag inte har någon fritid alls. Jag känner bara press från alla håll... detta har lett till att jag känner mig väldigt låg och går hela tiden runt och tänker på allt jag måste göra. Jag har typ 1000 frågor om företagandet, men vet inte vem jag ska fråga om det... T.ex. Jag kommer starta upp företaget den 15/6, men måste köpa in lite material redan nu, exempel en arbetstelefon. Kan jag köpa saker till företaget innan jag ens har startat upp det...? Vissa säger att man kan det och andra säger att man inte kan det.... Hur får jag svar på det? Och jag köpte ju en arbetsstol idag... måste jag spara det kvittot? Många funderingar har jag... Tyvärr känner jag mig utbränd, redan innan jag ens har kommit igång... suck... Jag tror inte jag är så trevlig att umgås med just nu.

Boas drog nyss iväg till Hjalle. Tydligen är det någon viktigt fotbollsmatch ikväll som typ hela Europa anser vara viktig. Själv är jag itne så insatt i fotboll, men jag vet iallafall att det är Barcelona som ska möta Manchester och det ska tydligen ske i Rom... Men hur som helst så blir jag ensam hemma ikväll och det känns på ett sätt skönt, då jag kan ligga och slappa i soffan och äta fruktsallad och lite popcorn hela kvällen. Samtidigt känner jag mig väldigt ensammen och skulle helst av allt vilja ligga och krama Boas hela kvällen... Om det iallafall kunde vara fint väder så jag kunde sitta på¨balkongen, men just nu blåser det stormbyar typ, så jag får hålla mig inomhus.

Ja, det kommer bli en tråkig kväll i all ensamhet... Jag vet att jag borde plugga, men jag har verkligen ingen motivation, skulle helst vilja sova bort hela kvällen... Åh...varför kan inte alla dagar vara bra dagar...? Tycker inte om att känna mig såhär låg...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: