Kolla naglarna!
Publicerad:

Häe komer några bilder på naglarna som jag fixade på Theres igår:




Här håller Theres i mitt bananskal.... Hi hi...

Fem timmar tog det alltså att fixa dessa naglar, men visst är de fina...? För att vara första gången som jag gjorde naglar i gelé, så är jag nöjd! Dessa bilder är lite suddiga för jag tog dem på bussen och det guppade hela tiden... Men det som sitter på naglarna är alltså små blommor med en lite silversten i! Nu kommer alltså naglar se ut så här i 4-5 veckor! Längtar tills mina naglar blir så här fina!

Idag var jag i Umeå i tre timmar. Kom hem vid 14.... Nu har jag precis rakat av Boas allt hår, så nu är han snaggad igen... När jag äntligen är hemma tidigt idag, så ska jag ta hand om onsdagsstädningen, så Boas slipper det. Boas har ju sköt städningen i lägenheten de senaste två veckorna, så det är på tiden att jag dammsuger idag!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: