Idag blir en bra dag!
Publicerad:

Idag ska jag inte plugga så himla mycket. Jag ska börja och kolla på gamla ekonomitentor och se vad jag egentligen måste lära mig.... jag ska även skriva klart slutsatsen i KM. Resten av dan ska jag bara göra sånt som är roligt att göra!

Jag ska gå en runda på stan och köpa födelsedagspresenter och kolla lite sommarmode... Jag ska även fixa lite här hemma, sy lite och så.... Jag ska även försöka ta tag i min bloggdesign! Men det tar ju sån himla tid för mig att fixa bloggdesignen. Jag har en bild i huvudet  hur jag vill att den ska se ut, men hur gör man för att föra över den bilden från hjärnan till datorn??? Jag skulle så himla gärna vilja ha tre fotografier, inramade, hängande i headern. Om ni inte förstår så kan ni kolla in denna blogg. Inte riktigt så, men typ... Hur lägger man egentligen in tre olika bilder i headern???? Ja, jag har ju inte så mycket annat för mig så jag får väl sitta och leta efter någon bloggdesign som är okej...

Nu drar det in riktigt mörka moln över Skellefteå. Blir nog en regning dag idag...

Igår gjorde jag om lite i badrummet och jag blev nöjd. Förrut kändes det alltid som om det var stökigt i badrummet, trots att det var nystädat. Och när man känner så, då är det dax att göra en förändring! Så jag flyttade en hylla till en annan vägg och det kändes genast mycket bättre där inne. Så nu har jag en tom, vit vägg i badrummet som man skulle kunna göra något med.....Frågan är vad bara...

Förresten, idag åker min mamma till Spanien. Nämligen till Blanes, strax norr om Barcelona. Jag var ju där förra sommaren så jag tipsade henne om "Tossa de Mar". Så hon och Ann-Marie skulle åka dit någon dag. Jag skulle också vilja åka utomlands!!! Nästa gång jag åker på en solsemester så ska jag åka till någon grekisk ö, eller möjligen till Italien... Men det lär nog dröja till nästa vår innan vi kommer iväg tyvärr...
 
Nu ska jag gå och drick en pulverdrink till frukost!
    Taggar:


   Matilda

Hej. Ska jag hjälpa dig att fixa en header? Jag kan försöka, jag tror jag fattar hur du vill göra och det är inte så jätte svårt. Det tar bara lite tid och du måste ha ett bildprogram. Men om du vill kan jag hjälpa dig:)


2009-05-23 / 11:49:31
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/


   Matilda igen

http://www.designadinblogg.se/2008/march/gratis-bildredigeringsprogram.html



Ladda ner Paint. Net på den där sidan. Ett gratis bildredigeringsprogram.


2009-05-23 / 11:54:00
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: