Företagsnamn!
Publicerad:



Om jag ska ansöka om företagsnamn, så kommer detta namn stå överst på ansökningslistan. Är det någon annan som har ett bättre namnförslag på ett företag som sysslar med nagelbehandlingar och eventuellt make-up...?

    Taggar:


   Caroline

Jag som har företag då tycker ju gärna att det ska innehålla något med nails eller så så att det är lätt för folk att förstå vad det är du sysslar med.

Men det kan du lika gärna lägga till i eventuella annonser. Typ Beauty by Silwe -nails and make-up

eller nåt sånt. Stort Lycka till! Kram


2009-05-23 / 21:03:27
Blogg:


   Sofie

Du har så rätt! Jag har länge tänkt ansöka om "Nails by Silwer" Men då jag förmodligen kommer utbilda mig inom make-up, sun tan spray och vaxning under det kommande året, vill jag inte ha ett namn som bara syftar till naglar, så då fick det bli "Beauty by Silwer" istället. Men det var ett bra tips med "tilläggsord" i annonser! Tack!


2009-05-24 / 00:35:16
Blogg: http://sofiesilwer.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: