Dumma regn!
Publicerad:

Jag har jackan och skona på mig, redo att cykla till stan. Precis när jag öppnar dörren för att gå ut, så började det droppa från himlen... Typiskt!!! Förmodligen är det bara en regnskur, så jag väntar ett tag till innan jag cyklar till stan...

Jag lyckades inte med min header idag heller. Jag får in en av de bilderna jag vill ha men inte alla... så nu har jag gett upp och ska ta hjälp av Matilda, som verkar vara kunna det där med bilder i headern...

De har fortfarande inte hittat Andreas, i Fränsta. Idag fortsätter skallgångskedjan runt om i Fränsta... Tycker det är så konstigt att inte polisen hjälper dem att söka. Det är Andreas styvpappa, Jonas som har dragit igång allt, men fortfarande utan resultat alltså...

Nu ska jag gå och ta en pulverdrink under tiden jag väntar på att det ska sluta regna....
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: