Bilder från förr....
Publicerad:

Hösten 2005 köpte jag min första digitalkamera. Sedan dess har jag knäppt en himla massa bilder! Igårkväll satt jag och förde över alla bilder som jag knäppt mellan hösten 2005-hösten 2008 till den här datorn. Under den tiden hade vi en annan dator och jag la bara över de bildern på en skiva när vi i höstas köpte en ny dator. Men igår kväll la jag alltså in alla de gamla bilderna på denna dator. Det är sååå himla roligt att sitta och titta på gamla bilder. Och det är inte klokt vad mycket man har hunnit med under dessa 4 år... Här kommer några bilder mellan 2005-2008!


Systrarna Silwer! Hösten 2005. Titta, jag har t.o.m födelsemärket kvar på kinden, det har jag opererat bort nu...


Julen 2005. Boas & jag bakar pepparkakor. Men varför valde jag att vara brunett? Trivs bättre som blondin!


Maj 2006. I Uppsala


Min systerdotter Isabella, föddes i maj 2006 då jag var i Uppsala, men jag hann hem och träffa henne när hon fortfarande var på BB i Skellefteå! Sååå Sööööt redan då!


Vi har varit på många maskerader. Detta var en filmmaskerad november 2006 (jag har sytt min klänning själv :-))


Lucifer var sötare sommaren 2006, än vad han är nu....


Titta så liten och söt han var hösten 2006. Nu är han ganska mycket större!


Julen 2006 hemma hos mamma och pappa i Fränsta


Isabellas första jul, 2006


Maskerad igen. Januari 2007


Min kära storasyster Marie gifter sig i maj 2007....


Och Bella får vara brudnäbb på sin 1-årsdag!


Hela tjocka familjen!


Jag och mina älskade systrar, Caroline och Marie!


Boas och jag var värdpar på bröllopet!





Och Boas och jag var i på besök i Gissjö, sommaren 2007


September 2007 åkte "Vi 6" till Turkiet...


....vilket var helt fantastiskt!


Hösten 2007 flyttade Boas och jag till Umeå, och då kom bland annat Bella och hälsade på oss!


Julen 2007 var jag hemma hos min kära Far och Mor  i Fränsta....!


Och som vanligt är det fullt i deras kylskåp under julen ... Räkna antalet äggkartonger och rödbetsallader!


Julstämmning hos mamma och pappa, Julen 2007


Räkna antalet personer på föregående bild....det är alltså vi som äter all denna julmat! Hemma hos mamma är det aldrig brist på mat!


Mina kära systrar och systerdotter. Julen 2007!


Discofest. Januari 2008


Kockduellen i Umeå. Maj 2008


Min snygga syster tar studenten sommaren 2008


Klassåterträff från klass 9, i Sundsvall. Våren 2008


Midsommarfirande i stugan. Juni 2008


Världens sötaste tjej, Isabella, sommaren 2008


Juli 2008 blev vi bjudna på en Spanienresa! En fantastisk resa med många roliga minnen...


Boas och jag i Spanien, juli 2008!


Hösten 2008 skaffade vi en till katt, Sarafina, eller Siri som vi kallar henne nu!


I september 2008 var det dax för glamourfest, då Sven fyllde 50 år.


I november 2008 blev jag återigen moster till en liten Sötis! Gabriel


Och så här glad blev trollungen Bella när hon blev storasyster!


Gabriels första jul, 2008, endast 1 månad gammal!

Ja, det blev många bilder det här! Men det är bara för det har hänt så himla mycket roligt de senaste 4 åren i mitt liv! Och det här är bara några bilder av flera hundra....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: