Tentan skriven!
Publicerad:

Japp, då var det över! Skrev tentan på prick tre timmar! Så här i efterhand känns det okej. Det känns som jag klarade del B, utan större problem...(har säkert missat en del viktiga konteringar ändå), men del A känns inte lika övertygande, där skulle jag kunna ha misslyckat ganska rejält! Del A ska var den enkla delen och jag tror att jag gjorde det krångliare än det egentligen är. Jag tror inte att jag klarade A delen, men B delen. Det jobbiga är att om jag inte får G på A delen så blir jag autoamtiskt underkänd, även om jag har alla rätt på B delen (den svåra delen). Så jag hoppas, hoppas, hoppas att jag lyckades få ihop 14p på A-delen! Jag vet redan 1 fel på A-delen....  Hursom helst är jag nöjd, hur det än går, för sist jag skrev den här hade jag 2p av 68p och jag fattade inte ett skiiit av det som stod i uppgifterna. Den här gången förstod jag allt och det är ett stort framsteg som jag är nöjd med! Nu ska jag glömma tentan!

När jag lämnade tentasalen hade det fallit 1 cm snö och det vräkte ner snö! Är det någon gång på året som man inte vill bo i Norrland så är det just nu, på våren! Jag hade börjat få vårkänslor då det på vissa ställen var barmark, men nu är vägaran täckt med snö igen....suck!

Nu ska jag ta det lugnt resten av veckan, ska komma igång med träningen igen bara. Annars ska jag bara vara hemma och städa och baka!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: