Tentan närmar sig!
Publicerad:

Idag fick vi tillbaka praktikfallet som vi lämnade in i måndags: vi fick 12p av 20p och det är jag himla nöjd med! trodde nog att vi skulle ligga på ca. 8-10 poäng. Det betyder att det blir 12 extra poäng till tentan. Alltså har jag totalt 17 extrapoäng till på tentan på måndag och totalt behöver man 60 för att bli godkänd. Alltså behöver jag bara ha 43 p på tentan varav att jag måste ha minst 14 p på första delen i tentan, det betyder att jag måste ha minst 29p på andra delen av tentan. Det svåra kommer var att få 14p på första delen. Det funkar så att första delen är på 20p och om man inte har minst 14 p på den delen så kommer inte läraren att rätta den andra delen. Det betyder alltså att om jag har 13p på första delen, men har alla rätt på andra delen så kommer jag ändå inte att bli godkänd....Hårda pix!

Idag har jag pluggat lagervärde och förändring av lagervärde samt avskrivningar och överavskrivningar. Borde hinna lära mig det innan måndag! Förresten ska vår tenta vara mellan 14-18 på måndag. Är inte det den absolut konstigaste tentatiden....?!

Den här veckan har jag legat väldigt lågt med träningen. Har ju varit lite krasslig och har haft fullt upp i skolan, så det har helt enkelt blivit någon träning. På måndag lugnar mitt liv ner sig igen, så då ska jag komma igång med träningen igen!

Skrev ju igår att jag skulle göra en H&M beställning. Hittade lite kläder jag ville beställa, men gjorde ingen beställning då, för jag vill prova lite i butiken innan jag beställer...Jag passade även på att spana i Haléns hemsida, Shit, vad mycket snygga kläder de hade då! Jag gjorde så att jag la allt jag ville ha i "önskelistakorgen" och till när jag var klar låg summan på över 2000kr (endast Haléns). Jag måste helt enkelt välja bort lite.

De tre första plaggen nedan kommer jag absolut köpa! (alla kläder finns på www.halens.se)



Denna brun topp/klänning och de vita byorna till ska jag absolut ha!

Den här lila tunikan står det Sofie skriviet på! Exakt min stil!


De hät två topparna skulle jag oxå vilja ha, men det kommer nog inte bli så, kanske den svarta....


Den här är lite tråkig, men jag skulle ha den som vardagstopp i sommar....förmodligen klara jag mig bra utan den,

Ja, det var lite kläder från Haléns som jag vill ha....Sen så har jag även kollat ut lite i H&M oxå. Ska försöka hålla mig under 1500kr totalt för alla beställningar iallafall, för man vill ju kunna spendera lite pengar på stan oxå! (Mina favorit linnen på Gina Tricot måste jag ju köpa fler av)

Nu är det dax för laxmiddag!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: