Snö snö snö....
Publicerad:

Sitter i biblioteket...som vanligt. Dricker dagens lunch "Hunger Controll Smoothi" smak: Nordic Berries. Gott, gott. Tränade nu på morgon...som vanligt. Jag känner mig fortfarande lika motiverad och peppad till att träna. Om det fortsätter så här hela våren kommer jag känna mig "Fit for Beach 2009" i juni...vilket ialdrig hänt förrut!

Imorse gick jag till gymmet, med en himla fullpackad och tung ryggsäck i snöyra. Jag trodde att mars skulle bli en månad utan snö, men jag hade tydligen fel. Varför slutar det aldrig snö i Norrland? Det är särskilt den här tiden på året som jag längtar tillbaka till fantastiska Stockholm. I Stockholm är mars månad nämligen den första riktiga vårmånaden. Om det finns någon snö där i mars, så är det säkert att den kommer smälta bort under mars och i april är knopparna framme på träden. Åhhh, nu längtar jag verkligen tillbaka till Storsta´n. Och i april öppnar även Gröna Lund och då är det verklgien verkligen vår! Kommer aldrig glömma känslan och dofterna när man i slutet av april åkte till Djurgården och Gröna Lund och gjorde sin första riktiga arbetsdag där. Det är på riktigt en helt magisk känsla som inte går att beskriva egentligen (Ni gamla kära Gröna Lundare förstår mig nog...) Men men...nu sitter jag i Norrland, i snöyra och pluggar och här är det låååångt kvar till våren...

Igår hände inte så mycket. Det var en sån där söndag som söndagar ska vara...Boas o jag tog en kort promenad, städade bilen lite. Jag tittade på vasaloppet på morgonen och på kvällen såg Boas och jag en film eller det blev så att Boas såg en film för jag somnade i hans knä efter 45 minuter och vaknade när det var 10 minuter kvar...så jag såg iallfall hur den slutade.

Nu är min lunch slut och jag ska återgå till studierna!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: