Plugg plugg plugg
Publicerad:

Idag har jag pluggat hela dagen i biblioteket, har varit så duktig! Har lärt mig hur man räknar ut skatteni ett AB (och det är verkligen komplicerat ska ni veta!), har lärt mig att placera vinst i periodiseringsfonder och återföra det från periodiseringsfonder samt lärt mig hur man räknar ut vinstutdelning i HB samt vinstdisposition i AB, där ingår förståss att göra nyemmission och fondemisssion, vilket kan vara lite komplicierat. Ni ska bara veta vad mycket det är att tänka på när det kommer till redovisning i AB. Imorgon ska jag sätta mig in i varulager värdering och förändring av varulager och det tror jag att jag kommer få problem med....

Som vanligt har det varit strålande väder! Snön smälter sakta men säkert, men vi har fortfarande väldigt mycket snö kvar!

Idag sa Boas att han var sugen att göra en postorderbeställning från H&M! Och då blev jag överlycklig! Det betyder att jag oxå borde få göra en! Så nu ska jag studera H&M´s hemsida noga, det värsta är att det är så mycket jag vill ha! Kommer bli så dyrt...

Inatt drömde jag något så läskigt (borde skriva detta i http://sofiesdromvarld.blogg.se, men då jag inte kommer ihåg så mkycket av den så gör jag inte det). Jag drömde att jag fyllde 30 år och det var stort kalas och mycket tårta. Jag minns att jag tyckte att det var konstigt att jag fyllde 30, eftersom jag fortfarande inte fyllt 27. Men alla på kalaset menade att jag visst fyllde 30. Detta gjorde mig väldigt stressad och jag tyckte det var himla jobbigt att redan bli 30 år. Som tur är var det bara en dröm, för jag är verkligen inte redo att fylla 30år (och kommer nog aldrig bli redo för det heller). Tur att jag bara är 26 år än så länge!

Nu ska jag ta och kolla in H&M´s kläder!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: