G på Tentan! Har aldrig varit så här lycklig!
Publicerad:

För fem år sedan läste jag kursen Inledande Extern Redovisning. Jag fattade inte ett skit av det! Jag hade som mest 14p av typ 72p på tentamen. Som minst hade jag 2p på en tentamen. Jag har skrivit omtentamen på kursen tre gånger tror jag. För fem år sedan var jag helt, 100% övertygad att jag ALDRIG kommer klara tentan i denna kurs, för jag fattade verkligen ingenting! I måndags skrev jag alltså tentamen i Inledande Extern Redovisning för typ 5.e gången och det kändes bra. Jag förstod det mesta, men som vanligt är det risk att man glmmer bokföra något i en ekonomitenta, vilket leder till Underkänt i värsta fall...

Men nu på morgonen fick jag ett mail av läraren om att tentamen är rättad... Med ett bankade hjärta mailade jag studentservice och frågade efter mitt resultat. Två minuter senare fick jag svaret: "Du fick betyget G med 64 poäng" =-) Jag skrek rakt ut och hoppade runt och hjärtat började banka ännu hårdare! Jag klarde den kursen som jag ALDRIG trodde jag skulle klara! Jag tror ingen kan förstå den känslan! Jag är överlycklig och skiter i allt just nu! Just nu är Gud på min sida när det gäller allt känns det som! Vilka fantastiksa besked jag fått idag! Först att jag skrivit en perfekt rapport sedan att jag blivit Godkänd i kursen Inledande extern redovisning! I´m simply the best!!! :-)

Ska bli spännade å se om jag fick 64p i kursen eller på tentan. Om jag fick 64p på tentan så betyder det att jag fick 81p på kursen, vilket jag tror betyder VG i kursen (80p var gränsen för VG i kursen) Jag hade ju 17p sedan tidigare inlämningar. Om jag fick 64p i kursen så betyder det att jag hade 47p på tentan, vilket betyder 2p över godkänt. Godkänt var 45p tror jag. Jag tror nog på det sista! Finns inte en chans i världen att jag har VG på denna kurs, men det ska bli spännade att se. Men det spelar ingen roll! För huvudsaken är att jag klarde den!

    Taggar:


   Matilda

Vad roligt! GRATTIS! :D Nu får du din examen va?


2009-03-26 / 15:37:26
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/


   Helena

Ett stort grattis! Måste kännas otroligt härligt!


2009-03-26 / 21:06:28
Blogg: http://helenawiklund.blogspot.com/


   Helena

Ett stort Grattis! Måste kännas otroligt härligt!


2009-03-26 / 21:09:11
Blogg: http://helenawiklund.blogspot.com/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: