Älskade FURminator!
Publicerad:

Idag, äntligen gick jag till stan och köpte FURminator! Den dyra kattborsten för 359kr! Gissa om jag blev förvårnad över resultatet. Denna borste var värd varenda krona. Lite bilder på hur det normalt brukar se ut på våra köksstolar när Lucifer har sovit på dem några timmar:

Så här ser en nydammsugad köksstol ut hos oss!



Och så här ser den ut efter att Lucifer har sovit på dem i ett par timmar. Jag hoppas alla förstår varför jag dammsuger och städar så fort jag får chansen!

Men nu hoppas jag att det är slut på katthår överallt. Så här såg det ut när jag borstade Lucifer med mirakelborsten FURminator:

Det är alltså katthår som ni ser gråa tussar av! Jag trodde aldrig att borsten skulle vara så här effektiv!

Och jag såg ut så här när jag hade borstat klart våra katter (osminkad o ofixad)!

Jag tror verkligen på det här! Det måste göra lite skillnad i lägenheten iallafall. Vi har inte kunnat se nåon skillnad än, men om vi fortsätter att borsta våra katter var 10.e dag så borde vi se stor skillnad i hemmet och på kläderna! Jag ska ta och duscha dem i slutet av veckan oxå, så försvinner det ännu mer päls!

Annars har jag inte gjort mycket idag. Pluggade på förmiddagen och på eftermiddagen tvättade jag. Vi hade rekord mycket tvätt:

En snäll tant i tvättstugan sa att jag fick ta hennes torktummlare och torkskåp, bara för att hon tyckte att jag hade så mycket tvätt! Det behövdes!

Nu ska jag gå och kvällsfika lite. Är himla hungrig!

    Taggar:


   Helena

Shit! Är det kvar någon katt? eller fick ni en 3:dje katt?



Men jag fattar inte.. vad är det som skiljer denna borste mot vanliga borstar?


2009-03-10 / 22:49:37
Blogg: http://helenawiklund.blogspot.com/


   Sofie

Det ser typ ut som vi fick en tredje katt, för Lucifer har lika mycket päls kvar som innan jag borstade honom (ser det iallafall ut som).Ska jag vara helt ärlig vet jag inte vad skillnaden är, förutom att denna är mycket bättre....


2009-03-11 / 15:24:55
Blogg: http://sofiesilwer.blogg.se/


   Matilda

Hahahaha, shit vad mycket päls! Jag förstår att du blir galen..


2009-03-12 / 19:57:16
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: