Nu har jag blivit lurad...tror jag
Publicerad:

Tenta i morgon, men det är kört för min del. Jag kommer inte klara den, men jag går dit ändå.... Får skriva den i höst istället...

Nyss ringde en säljare från Devine och jag tror jag har blivit lurad! Företaget skulle skicka ett par gratis trosor, helt utan kostnad, ingen frakt eller något. Alltså helt gratis. Så jag sa att ja, visst skicka ett par ni. Säljaren sa då att man måste säga upp medlemskapet om man inte vill ha fler trosor sedan... Ja, det fattar jag väl, så är det ju med alla sån här grejer som säljs! Efter samtalet googlade jag på Devine och överallt kan man läsa om "bluff företaget" som lurar kunderna. Typiskt!!! Så vad ni än gör, om Devine ringer och vill ge er ett par trosor, tacka nej! De är kända och anmälda till konsument bla bla bla... för att de lurar sina kunder. Så fort jag får mitt första paket så tänker jag avsluta det. Problemet är att många skriver att de inte skickar med någon kontaktinforamtion... Ja, ja...jag får lösa det problemet när paketet kommer...

På onsdag ska jag till Komptenstorget, där jag kommer få besked och mer info om starta eget bidraget. Hoppas jag får startaeget bidrag!!!!´

Nu ska jag fortsätta plugga, så kanske jag lyckas få ihop några poäng till tentan!
    Taggar:


   Lindis

Skicka tillbaka paketet- skriv återavsändare..


2009-06-05 / 22:03:22
Blogg:


   En Bitter Blondins Blogg

Jag har också blivit lurad av dem. I ett och ett halvt år har företaget Divine (som numera kallar sig Ruby Underwear) trackat mig och nu funderar jag snart på att polisanmäla dem. Hur har det gått för dig? Det senaste skrattretande samtalet kan du läsa om här. Vill också passa på att varna alla för detta blufföretag!!



http://josabeth.blogs.se/2009/07/01/varning-foer-foeretaget-ruby-divine-toxic-underwear-som-kraenger-gratis-trosor-6429678/


2009-07-03 / 23:15:32
Blogg: http://josabeth.blogs.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: