London, here I come!
Publicerad:

Jag har ju helt glömt bort att skriva att Boas och jag har bokat en resa till London. Den 14 augusti kommer vi åka och vara där i fyra dagar! Så vi kommer alltså fira min födelsedag i London! För 8 år sedan var jag i England, men då var jag i Oxford och såg inget av London. Så det ska blir himla roligt att åka dit. Jag hoppas att jag får tid till att träffa min kompis Lucy, som bor i England.

Anledningen till att vi åker till London är att Boas "brorsa" Mahmood bor där och ska gifta sig. Mahmood bodde hos Boas familj när de var små. Så vi ska alltså åka på bröllop i London. Vi blir 7 personer som åker iväg. Månika o Peter, Sven o Ulrika och Thea o Boas och jag. Blir himla skoj!


London, here I come! (bild fr. google)
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: