Jobb, jobb, jobb...
Publicerad:

Börjde klockan 9 imorse. Har fixat naglarna på två kunder idag  och kom hem klockan 20.00 ikväll. Långa dagar på jobbet blir det... Imorgon blir det nog från 9.00 till 21.00 på nagelsalongen.

Idag kollade jag i Elgigantens reklamblad och hittade äntligen en mobiltelefon som jag vill ha!


(bild fr. elgiganten.se)

Så snart jag är lite ledig så ska jag gå och kolla på den och är den så bra som den verkar så tänker jag köpa den och använda den som privat mobiltelefon. Sen måste jag även hitta en företagstelefon till jobbet, men jag vet inte riktigt vad det blir för telefon än...

Nu ska jag diska, duscha och sedan sova!
    Taggar:


   Anonym

Hej,

Fin blogg!

Det är jag som som är så desperat efter en tid för nya naglar. Det kan hända att jag är ledig hela eller delar av torsdag den 18:e och då kan jag även på dagen. Men som sagt vill du/orkar du jobba lite sent någon kväll så LOVAR jag att ta med ditt favoritgodis eller nåt. Hoppas hoppas på ett åerbud! Och att det är tid som jag kan ta.

Såg bilderna på naglarna du hade gjort, precis som jag vill ha det. Inte så långa och naturliga.

Hej så länge!


2009-06-09 / 13:54:05
Blogg: http://www.norran.se/bloggar/mabra





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: