Följa med till Umeå?
Publicerad:

Den 8 juli kommer jag skriva teoriprovet samt göra det praktiska provet. Det betyder att jag förhoppningsvis är klar nagelterapeut den 9 juli! När jag gör det praktiska provet så behöver jag en person att göra på! Så om DU vill ha fina naglar till sommaren så får du gärna följa mig till Umeå den 8 juli! Nagelförlängningen kommer då ske helt GRATIS! Men eventuell resa får du bekosta själv... Så hör av dig om du vill få naglarna fixade den 8 juli och kan ta dig till Umeå vid 14-tiden! Behandlingen kommer ta ca. 5 timmar...

Idag har jag gjort två nya set naglar. Varje kund tog bara 4 timmar. Äntligen är jag nere i 4 timmar. Men jag har svårt att förstå hur jag ska lyckas komma ner till 2 timmar...

Idag var jag både in på The Phone House och Telia, men ingen hade fått in den nya Samsung mobilen som jag såg igår... Jag får helt enkelt gå till Elgiganten och kolla på den (någon kväll då jag slutar innan klockan 20.00....)

Fint väder har det blivit i Skellefteå nu oxå! Det har faktiskt varit -0,5 grader de senaste nätterna, men nu har alltså värmen kommit tillbaka! Äntligen! Längtar tills jag får sitta på balkongen och softa!

Nu ska jag slappa i vår nya soffa... som fortfarande är riktigt hård...
    Taggar:


   Jessica

Jag kanske kan! Om jag inte får en tid före det vill säga, och om jag inte väldigt gärna vill har kvar tiden den 2 juli (fina naglar till Stadsfesten).

Har du inte fått svar från ngn annan och behöver du chaufför kan jag nog ställa upp! Jag har semester då så jag är ledig.

/Jessica




2009-06-10 / 08:26:05
Blogg:


   Therese

Hej! Igår gjorde jag naglar på 3 ½ timme =) Det går framåt sakta men säkert. Har du och Boas några planer för helgen? Jag var sugen på party nämligen ;)

Kram Therese


2009-06-10 / 10:29:08
Blogg: http://lovegreece.devote.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: