Äntligen fredag!
Publicerad:

Så himla trött jag har varit senaste veckan! Jag har jobbat mellan 9-20 varje dag, och jag sitter fortfarande att tokfokuserar och koncentrerar mig när jag gör naglar, så jag är helt slut när jag kommer hem på kvällarna. Igår jobbade jag mellan 9- 21.30. Tre kunder hann jag med då... Igår kollade jag min kalender och jag är helt fullbokad fram till den 13 juli! Alltså har jag fullt upp i minst en månad framåt! Bra!

Idag har jag äntligen fått sovmorgon! Sov till klockan 9.00 och börjar inte jobba förrän kl. 13.00! Fram tills dess ska jag bara ta det lugnt och eventuellt cykla till Elgiganten och titta på mobilen som jag vill ha! Jag ska bara ta en kund idag, och efter den kunden så ska jag fixa Ulrikas naglar. Men det tar nog bara 2 timmar.

Ikväll ska vi till stugan och sova där, det betyder att jag inte kommer uppdatera på ett tag...

Imorgon är det kanske dax för "överraskningsdagen", som Boas mamma och Peter har fixat. Vi vet fortfarande inte vad som ska hända, men tydligen ska vi vara ute, för att om det är dåligt väder imorgon så måstge vi ställain dagen. Jag hoppas att det blir bra väder!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: