Ledig torsdag och åskväder...
Publicerad:

Jag är ledig hela dagen idag! Det här den enda dagen på hela veckan som Boas o jag är ledig samtidigt. Vi hade planerat att åka till stugan imorse och ligga där och sola hela dagen men så blev det inte... Vid 11.00 satte vi oss på vår balkong och åt frukost. Vi såg hur mörka moln drog in över Skellefteå, ingen sol sågs till på långa vägar. Istället för att åka till stugan så åkte vi runt och sökte en ny mobil till mig. I typ 2 år har jag tänkt köpa Samsung U600, men det har lixom inte blivit av. Tycker det är en så himla snygg mobil! Eftersom jag inte har hittat någon mobil som jagt tycker är supersnygg så bestämde jag mig för att köpa just den som jag kollat på i så himla många år. Tyvärr måste man beställa den. Så om en vecka så får jag min nya mobil som ser ut så här:


Bestämde mig för att köpa en lila telefon. Jag jobbar ju i en skönhestssalong, så då vill man ju ha en mobil som passar in... Jag tänker bara binda upp mig i ett år, så jag kan byta ut den snart igen.... Skulle egentligen vilja ha en nyare modell egentligen, men mobiltillverkarna verkar inbte kunna tillverka snygga mobiler nuförtiden...

Efter vi gått på stan, i åskoväder och regn, så drog vi en snabbis till stugan för att hämta lite saker. Men nu är jag hemma igen och Boas skulle hämta nått i Ske-hamn. Vi kommer nog åka till stugan när han kommer tillbaka...

Nu ska jag nog ta och sy lite. Har lite kläder som behöver lagas och fixas lite...
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: