Ledig onsdag!
Publicerad:

Idag och imorgon är jag ledig och det verkar som om det ska vara fint väder!!! Underbart! Perfekta dagar att välja att vara lediga på!

Igår hade Boas o jag middagsbesök av Boas mamma och Peter. Jag jobbade hela dagen så det var Boas som fick fixa i köket. Det serverades saffranspasta med kyckling och räkor. Mycket gott och efterrätten var en citronpaj med hallonmaräng. God, men inte riktigt lyckad. Blev lite för mycket av allt i den pajen....

Igår köpte jag även en ny mobil igen! Den här gången köpte jag en mobil som jag ska använda privat och inte till företaget:


Så här ser alltså min andra nya mobil ut! Så, alla min vänner. Ni ska fr.o.m idag ringa på mitt NYA nummer om ni vill nå mig! Jag kommer ha kvar mitt gamla nummer och använda den telefonen oxå, men den använder jag endast när jag arbetar, alltså vardagar kl. 9-18. Så vill ni få tag på mig kvällar och helger så måste ni ringa på mitt nya nummer! Mitt nya nummer får ni ett meddelande om snart!

I måndagskväll så var Boas o jag, Hjalle o Matilda och Julia o samuel och spelade minigolf. Alltid lika roligt att spela minigolf (tycker jag iaf)! Mycket skratt blev det! Och spänningen var oloidlig inför sista hålet. Men Boas vann med 1p före Hjalle. Jag kom trea på typ 63p, vilket inte är godkänt! Under 60p SKA man ju lätt gå runt anser jag.. men men, en dålig dag tror jag...

Annars har vi inte gjort så mycket denna vecka, idag ska vi uträtta ärenden på förmiddagen och sedan sola o bada!

Måste lägga in en bild på världens sötaste och coolaste kille, Gabbe:

Min systerson, gabbe, 8 månader  Hur fin som helst! (Bild ärligt stulen från: Åsa Silfver)

Nu: väcka Boas!
    Taggar:


   Jessica

Hejsan,har kollat med mina kommunkollegor och ang fällor så hänvisar vi dig till antingen länstyrelsen eller polisen!!Lycka till!


2009-07-31 / 08:41:25
Blogg: http://sidenmark.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: