Härlig dag!
Publicerad:

Fantastiskt väder har det varit idag! Och jag har nästan varit helt ledig! Jag började dagen med att gå på banken och öppnade ett företagskonto och sedan kontaktade jag tre olika revisionsbyråer. Klockan 12.30 hade jag uträttat alla ärenden och jag började inte jobba förrän kl. 17 så vid 13.00 åkte vi till stugan och solade. Sååå himla härligt!!! Klockan 17.00 var jag på jobbet. Gjorde bara en lagning först. Klockan 18 skulle nästa kund komma, men då hon glömt bort tiden så fick jag sluta redan klockan 18.30! Skönt att jobba en kortdag för än gångs skull! Pefekt på en fin dag som denna!

Vår katt Siri är fortfarande spårlös borta! Men vi tror nog hon dyker upp snart ändå!

Nu ska Boas o jag sätta oss på balkongen och äta middag och bara softa denna varma och fina sommarkväll!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: