En dag på stranden...
Publicerad:

Imorse var det strålande sol! Jag bestämde mig för att sola på standen idag istället för på balkongen. Först cyklade jag till stan och köpte massa fika. Vid 12.30 var jag framme vid Falkträsket, där det nästan var tomt på folk. Varm och skönt var det...iallfall i 45 minuter. Sedan drog det inte många moln och blåste. När solen väl kom fram så var det väldigt mycket dis för solen. Vid 15.30 gav jag upp. Då hade jag legat och frusit i 1½ timme. Nu har jag nyss kommit hem och tänker nu gå ut och lägga mig och sola här på Anderstorp!  Anderstorp är väl inte direkt ett ställe man vill gå och lägga sig och sola på i endast bikini, men jag kan ju alltid sola ansiktet och armarna.... Tänk den dagen man har ett eget hus med en stor tomt som man kan ligga och sola på....
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: