Bilder från helgens stugfest!
Publicerad:

I fredags, dirket efter jobbet åkte Boas och jag till stugan, där det var stugfest hos några vänner till Sven o Ulrika. Vi blev lite sena, så vid 16.00 tog Julia, Samuel, Boas o jag båten över sjön, till stuggrannarna. Först bjöds det på fika och sedan var det dax för lekar. Vi blev indelade i lag, parvis. Boas o jag blev det duktigaste paret av "Strandgrenarna", men tyvärr vann vi inte hela femkampen. Senare på kvällen grillade vi och åt god mat. Klockan 2.00 åkte vi tillbaka till vår stuga. Vi bestämde oss för att basta och började därför elda i den. Vi bastade och badade mellan 2.00 och 4.00. Helt fantastiskt var det att basta och titta på soluppgången! Här kommer bilder från helgen!


Mingel vid Sören och Agnetas stuga


boas o Sven käkar middag


Julia blåser  "nålar"


Boas, Samuel och Julia verkar ha trevligt i lusthuset


Grabbarna bestämde att de skulle bygga upp ett militärtält klockan 24.00 på natten


Golftävling med "musse pigg klubban".

Ja, en mycket trevlig fredagkväll!

På lördagen klev Boas o jag upp klockan 8.00, efter bara 4 timmars sömn. Vi åkte in till stan för att servera mamma, pappa, Olle o Solveig frukost klockan 9.00. Mycket trevligt att få besök av dem på lördagförmiddag! Vid 11.00 åkte de vidare norrut.

Då åkte Boas o jag tillbaka till stugan. Tyvärr har ju inte vädret varit på topp, så det blev inte många minuter i vattnet vid stugan:


Julia o Boas ser ut att frysa...

På söndagen gjorde vi typ ingenting, på grund av dpligt väder... På eftermiddagen åkte dock Samule, Boas o jag ut på en fisketur med båten. Det nappade bra och jag lyckades få upp den största abborren :-), dock fick mest upp småfiskar. 8  abborrar sparade vi dock.

Idag har jag jobbat mellan 9-18. Imorgon ska jag uträtta en himla massa ärenden och börjar inte jobba förrän klockan 17! Denna vecka kommer vara den lugnaste veckan hittiills. Jag har nästan inte bokat in någon kund, då jag måste fixa med företagsuppstarten. Detta fick jag förresten i fredags med posten:

Tack för det syster!

Nu ska jag käka min glass innan den smälter och kolla på Prison!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: