Varför kan inte jag sova....?
Publicerad:

Det har varit en jobbig natt. Boas kom hem närmare kl 1.00 inatt och vi gick och lade oss nästan direkt. Boas somnade ganska snabbt, men jag låg vaken. Klockan blev 2.45 den blev 3.30, sedan 4.00 och när kl. var 4.30 väckte jag Boas och sa att jag inte kunde sova. Boas är verkligen den bästa att ligga bredvid, nätter som jag inte kan sova. Han försöker alltid få mig att somna genom att ligga och krama mig (jag brukar nämligen oftast somna när jag får hans mysiga kramar) men inatt spelade det ingen roll. Jag tror att jag somnade vid kl. 6.00....Jag förstår inte varför jag har legat vaken inatt. Visst brukar jag ligga vaken när jag är riktigt stressad, men stressad brukar jag oftast bara vara på söndagnätter, inför en ny vecka, inte på en lördagnatt. Och jag har egentligen inte känt mig stressad för nått heller... Jag vaknade igen kl. 9.00 och kunde inte somna om. Då började jag genast tänka på skolan. Jag läser ju tre kurser samtidigt, vilket är ganska jobbigt då det blir mycket att hålla reda på. Trots att jag inte har tänkt så mycket på skolan inatt så insåg jag imorse att det var nog den som hållit mig vaken. Jag känner att jag inte har någon koll på kurserna jag läser. Eftersom jag läser tre kurser blir det himla många datum och uppgifter att hålla reda på och just nu vet inte jag vilka datum som är viktiga att hålla reda på. Jag har ingen koll! Så jag tror att jag skulle bli mindre stressad om jag bara införskaffar mig en kalender! Så enkelt är det. Då kan jag skapa en struktur på vilka upgifter som ska lämnas in och när. Och vilka datum det är tenta. Så idag blir det inköp av kalender så att jag kan sova inatt istället!
    Taggar:


   Jessica Sidenmark

hejsan du!!Jag förstår vad du menar,Micke somnar efter en minut medan jag ligger och bearbetar och omarbetar dåtid,nutid och framtid:)Hoppas du kan sova bättre med din almanacka inköpt!!By the way, tycker vi ska ta en schlagerkväll nån kväll:)Hade kram


2009-02-08 / 18:59:19
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: