Skumbad och nya fiskar!
Publicerad:

Japp, jag lyckades få Boas att skjutsa mig till stan och köpa några neontetror. Ville köpa guppys oxå, men de var inte så fina som de kan vara, så jag väntar med dem ett tag.


Kolla vad fina mina nya fiskar är!

Det är lördag, första delen i melodifestivalen och jag är ensam hemma ikväll. Inte så roligt, men jag få se till att ha det så trevligt som möjligt ändå. Boas är och spelar innebandy och ska hem till en kompis och spel TV-spel senare. Så jag är alltså helt själv denna lördagkväll. Men som vanligt när jag är ensam en helgkväll så bestämmer jag mig för att lyxa. Jag har redan tagit ett långt, skönt skumbad. Massa värmeljus, mycket doftkulor och skön musik (Leona Lewis-Spirit till exempel) Sååå härligt!



Har nu satt på mig världens mysigaste pyjamas, tänt alla ljus i lägenheten och softar i soffan. När Melodifestivalen börjar så blir det god middag bestående av: svampsoppa (galet god, som är kvar från bröllopet), mina favoriter "laxsnittar", gott vin, chips, dipp och förståss massa Pepsi....Mmmm, läntar till middagen!

Senare samma kväll:
Så här blev min middag:

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: