Min nya kärlek som jag är beroende av!
Publicerad:

Måste ju berätta om mitt nya beroende. Det är Boas fel att jag har skapat det. Förra veckan kom han hem med nya Plopp Saltlakrits. Gissa hur mycket jag har längtat efter en choklad med saltlakritsfyllning! Jag har i flera år fylt min godispåse med Lysmelk och häxvrål, salta sillar och lakritskritor. Jag är besatt av kombinationen choklad och saltlakrits. Marabous lakritschoklad som kom i sommras är en stor besvikelse, den smakar ju inte ens lakrits. Men nu äntligen har Cloetta kommit med Plopp saltlakrits


Igår åt jag tre styckna och idag har jag redan ätit två....det kommer bli fler! Jag har till och med mejlat till Cloettat och tackat dem för denna fantastiska produkt! De svarade att de hoppas den stannar på marknaden....Det hoppas jag verkligen att den gör! Snälla, har du inte smakat den, så måste du göra det! Hjälp mig att se till att min nya kärlek stannar på markanden!!!! Mmmmmm PLOPP SALTLAKRITS!
    Taggar:


   Anonym

Jasså är det gott jag har funderat på det faktiskt=)Måste testa!!KOlla in på min lilla blogg vetja!!


2009-02-18 / 16:46:32
Blogg:


   Jessica

hmmm...allt försvann det är min kommentar ovanför


2009-02-18 / 16:47:36
Blogg: http://sidenmark.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: