En liten paus i allt pluggande!
Publicerad:

Klev upp kl.7 imorse. Kom till skolan kl 7.55 och började plugga i biblioteket kl 8.30. Nu är klockan 15.33. Biblioteket stänger kl. 19. Jag hoppas hoppas hoppas att jag är klar med rapporten då. Så här illa är det när man börjar skriva en rapport dagen innan den ska lämnas in. Stupid me! Jag kände att jag var tvungen att ta en kort paus och skriva om lite annat ett tag... Jag har 3,5 timmar på mig att göra klart. Jag är snart klar med teorikapitlet så jag borde hinna nästan helt klart till kl. 19 iallafall. Annars får jag väl fortsätta skriva hemma ikväll...Åhhh...suck. Vill inte det...Bäst jag återgår till rapporten nu då....Tur att det är ganska intressant iallafall
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: